#1 Skrevet September 9, 2016 Driver å samler inn deler til oppussing av min audi rs2. Etter mange år og km på veien, og med at tidligere eiere av bilen opp igjennom årene har brukt viskeren på bakruten ser det ut som det er brukt sandpapir på ruten når bilen er nyvasket Så er det noen her som har en strøken bakrute liggende de er villig til å kvitte seg med? eventuelt noen som vet om denne er å skaffe ny til en overkommelig pris? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 10, 2016 (endret) Tror ikke det er mulig å montere brukt bakrute, da tettelista er integrert i ruta.. Jeg kjøpte ny oem bakrute til min hos hurtigruta carglass, betalte vel ca 3500,- om jeg ikke husker feil. rs2 rutene har grønn toning, greit å vite hvis du skal bestille ny! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 14, 2016 Jeg har en bakluke med glass stående:) men bakluka er dårlig. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2016 Takker for svar, men bakluken på min ser ut til å være bra for rust, så da blir det heller å kjøpe ny bakrute når bilen skal lakkeres i fremtiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2016 Btw listverket rundt ruta er nesten utgått , du må bestille 2stk til venstre side og bøye om den ene til å bli høyre om jeg ikke husker feil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 14, 2016 Btw listverket rundt ruta er nesten utgått , du må bestille 2stk til venstre side og bøye om den ene til å bli høyre om jeg ikke husker feil Ruta jeg kjøpte blei levert komplett med alt listverket 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...