#1 Skrevet September 11, 2016 Hei alle Førstkommende tirsdag er det duket for treff igjen. Jeg prøver å ta turen, nå er jeg ferdig med å bygge hus, flytte inn, rydde på plass osv, så jeg prøver å stille Vel Møtt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2016 Jeg kommer hvis jeg får ordna med nøkkel. Hvis noen har vagtacho og kan hjelpe meg å hente ut SKC så kommer jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2016 Jeg kommer hvis jeg får ordna med nøkkel. Hvis noen har vagtacho og kan hjelpe meg å hente ut SKC så kommer jeg Andreas gjerde kan nok hjelpe deg med dette Prøve og komme Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2016 jeg kommer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 12, 2016 Kjeeem! : ) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 12, 2016 eg kjem! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 12, 2016 Kjem ein liten gjeng frå øyane i vest og, eg veit ikkje kor mange men me kjem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 12, 2016 Ligger jo an til fantastisk oppmøte 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 12, 2016 Andreas Gjerde har vært til fantastisk assistanse. Så da kommer jeg og 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 13, 2016 Håper på å få tid! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet September 13, 2016 Jeg må desverre jobbe. I dette været å greier 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 13, 2016 Jeg må desverre jobbe. I dette været å greier Dumt du ikke kunne komme for det ble et meget vellykket treff med avslutting på ER-AN med softis/milkshake/burger kombinasjon! Kanskje styret får tid neste gang? alltid noen som spør etter skiltplater og klistremerker men Kjell er vel ikke så mye aktiv i vag lengre? går vel bare i amerikansk og ER-AN? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet September 13, 2016 Supert oppmøte ser det ut som Vi må prøve å være mer aktiv ja! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet September 14, 2016 (endret) E her no endåg, og treng dykk skiltplater har eg masse Både med ny og gammal logo:) Men ikkje so aktiv når da gjeld å kjøyra VAG, men da ligg no i hjarta forsatt ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet September 14, 2016 God stemning i bussen på Er-an igår 16stk til bords Takk for eit kjekt lokallagstreff, detta skal me prøva å få med oss fleire gonga. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet September 14, 2016 Var trivelig med så godt oppmøte Mulig å få ordna med noe stickers til neste treff? Nye bilen trenger å representere klubben litt bedre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet September 14, 2016 Meget imponerende! :=. Bra noen får kost seg, mens andre sliter offshore... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet September 14, 2016 Meget imponerende! :=. Bra noen får kost seg, mens andre sliter offshore... Du stiller vel med grilling på et tirsdags treff? så kan vi trille ut til "Plaza del Vik" for litt grillmat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 6, 2016 Du stiller vel med grilling på et tirsdags treff? så kan vi trille ut til "Plaza del Vik" for litt grillmat? Haha, alt du får med deg! Kunne sikkert ordne treff her, men tror ikkje eg tørr ta på meg noe grilling 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...