#1 Skrevet Juni 21, 2005 Hei, noen som har oversikten over hvor lysreleene sitter i en Audi Cab 1992. Det høyre parklyset virker ikke. Måler 6 volt, så jeg trur det må være et rele som begynner å bli dårlig, men hvor sitter det??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 21, 2005 Det er ingen releer til parklysene. Hvis du bare har 6 volt på pluggen til pæra så er det dårlig kontakt et eller annet sted i systemet. Oftest dårlig jording, men også mulig at lysbryteren har dårlig kontakt. Har din bil en-side parklys? Du kan se om det er bedre kontakt gjennom den bryteren. En-side parklys skrues på ved å sette blinklys-bryteren i høyre eller venstre side når tenningen er slått av. Da vil bare parklysene på den ene siden av bilen tennes. Min 92 Cabrio hadde slike, det er ganske vanlig på tyske biler, mens norske biler sjelden har det. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juli 23, 2005 Takk for raskt svar. Fant ikke feilen, men gjorde det enkelt ved å kople parklysene sammen og da fungerte det greit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juli 23, 2005 samme problem med min gammle A90 gjorde d samme somm deg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...