#1 Skrevet September 11, 2016 Hei folkens! Skal bytte til en ny gasser på bilen min. Hva skal jeg bytte til på min 1980 golf cab gls 1,6 l 55kw. Motor HN Det står en Keihin gasser på bilen i dag. Illustrasjonsbilde av motoren: Finnes det er Webergasser som kan passe rett på uten mye mas, og eventuelt hvem kan jeg kontakte? Takker for alle tips: vinke : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 11, 2016 Webcon har erstatningskit som passer rett på innsuget ditt - klikk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 11, 2016 Webcon har erstatningskit som passer rett på innsuget ditt - klikk. Hei! Takk for tips. Det står at denne gasseren du refererer til er til Pierburg 2E2 og er fra 1983 og oppover. Min er en 1980 modell og har en Kaihingasser originalt. Men denne skal passe likevel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 11, 2016 Innsuget er det samme meg bekjent. Sikker på at du har 1,6 når den er så gammel, at du ikke har 1,5? Ser ikke at motorkoden du har står oppført hos Doppel Wobber, heller. Men er du i tvil, så er uansett det greieste å sende en mail til Webcom - de har nok svaret:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 11, 2016 Innsuget er det samme meg bekjent. Sikker på at du har 1,6 når den er så gammel, at du ikke har 1,5? Ser ikke at motorkoden du har står oppført hos Doppel Wobber, heller. Men er du i tvil, så er uansett det greieste å sende en mail til Webcom - de har nok svaret:) Ja, det er nok best å sende dem en mail Er en svensk import bil og jeg har forstått det slik at noen av de svenske bilene har annet oppsett av motor enn det som kom til Norge(?) men dette kan jeg for lite om:o Så jeg sender dem en mail jeg, så får vi sikkert et godt svar. Takk igjen for godt tips. Hvis andre har tips om steder i Norge tar jeg gjerne imot dem også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 11, 2016 Det kan nok stemme, for ikke lenge siden jeg sjekket opp en svensk mk2 med en motorkode jeg ikke hadde hørt om før, den stod heller ikke oppført hos Doppel Wobber - det har alle de norsksolgte bilene jeg har sjekket gjort:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 12, 2016 Ikke i Norge, men i Sverige: http://www.misab.se Der finner du erstatningsforgasssere OG trimsatser. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 16, 2016 Ikke i Norge, men i Sverige: http://www.misab.seDer finner du erstatningsforgasssere OG trimsatser. Takk for det Ola! Har sendt dem en mail med spørsmål 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 16, 2016 Det kan nok stemme, for ikke lenge siden jeg sjekket opp en svensk mk2 med en motorkode jeg ikke hadde hørt om før, den stod heller ikke oppført hos Doppel Wobber - det har alle de norsksolgte bilene jeg har sjekket gjort:) Fant de svenske papirene på bilen i går. Der står det at det er en 1580 slagvolum med 74,5 hk og 55kw. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet November 27, 2016 Da blei løsningen Misab.se på forgasserprosjektet mitt De hadde alt jeg trang på lager til en fornuftig pris. Weber med alt tilbehør. mer bilder kommer på prosjektsiden til Miss Sunshine når motorprosjektet begynner. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...