#1 Skrevet September 12, 2016 Hei, Jeg er på jakt etter en original støtfanger foran til en Audi RS2. Jeg har skjønt at delenummer på støtfanger foran er : 8A0 807 103 N Jeg har fått tilbud om støtfanger foran med delenummer : 8A0 807 101 DB Er dette til RS 2 eller er dette til en annen type bil ? Mvh Stian 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 12, 2016 8A0 807 103 N er støtfanger foran til RS2 94-96, med lyktespylere. Det siste delenummeret er det jo ingen treff på noe sted, så... Edit: Det er mulig det andre delenummeret er en del av støtfangeren som ikke er mulig å kjøpe løst og derfor ikke står oppført i ETKA. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 12, 2016 Her ser du fangeren som de sier er original RS 2 fanger 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 12, 2016 Så lenge alle innfestinger på baksiden er støpt i en del med fronten så er den sannsynligvis ekte. En replica har heller ikke delenummer. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...