#1 Skrevet September 13, 2016 Noen som vet hvordan denne skal kobles opp i en audi s2? For å få fler trinn på vifta ikke bare av og på? Sent fra min SM-T555 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 13, 2016 Det skal være slik originalt. Kanskje termobryter eller kabling er ødelagt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 13, 2016 Er jo to plusser på s2 og en på rs2 Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 14, 2016 Det skal være slik originalt. Kanskje termobryter eller kabling er ødelagt. Om jeg bruker en a kablene blir den bare av og på hvordan får jeg kobla det så den varierer turtall Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 14, 2016 Jeg vet ikke hvordan du kan variere turtall. På vifta mi, så er det 2 trinn. Termobryteren nederst i radiatroen styrer dette. Mellom en vis temperatur så går den på et turtall og på trinn 2 så har den høyere turtall. http://www.s2central.com/cooling02.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...