#1 Skrevet September 14, 2016 Selger mitt VW ratt da det har ligget på boden i 1 år å bare støver ned. Kjøpte det fra en som hadde det i en Passat 3C. http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=81730291&ref=ads&myad=81730291 2000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 16, 2016 Hei! Har likt ratt men uten pads. Vet du hva som trengs for å få dette til å fungere med dsgkassa? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 16, 2016 Jeg mener det bare er å montere det så fingerer det. Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 16, 2016 Jeg mener det bare er å montere det så fungerer det. Sent fra min SM-G935F via Tapatalk Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 16, 2016 Hei! Har likt ratt men uten pads. Vet du hva som trengs for å få dette til å fungere med dsgkassa? Hvis du skal bytte ut ditt, så vil jeg gjerne kjøpe det Vil ha slikt ratt, men har manuell bil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 16, 2016 Vinn vinn for alle parter her da 😉😊 Sent fra min SM-G935F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...