Anbefalte innlegg

Hei!

Har en 2005mod A6 4F sedan med elektronisk parkeringsbrems (EPB).

Har plages en stund med at varsellampen for parkbremsen har kommet på. Etter å ha fått kjørt diagnose med VCDS så viser det seg at epb motoren på høyreside ikke fungerer. Har prøvd å sette calippere i service stilling, men får ikke kontakt med channel 007 når jeg skal sette ting i normal stilling igjen.

Etter nærmere undersøkelse så finner jeg at kabelen til motoren har eiret av, helt inne ved kontakten på servoen. Reparerer kabelen å trodde så at alt var bare "fryd og gammen" og problemet skulle være løst, men så heldig var jeg ikke: bh :...

Når jeg kjører bilen ut av garasjen så blinker det i dashn og i knappen til håndbrekket. Kjører ny diagnose og finner 3 nye feil meldinger(legger ved bilde). Har sjekket at sikringer er i orden (alle ok). 2stk 30amp i bagasjerommet og 1stk 5amp fremme i sikringsboks ved fører.

Noen som har hvert borti lignende problemer? Kan det være styringsenhet som har tatt kvelden? Er det flere åpenbare plasser jeg kan sjekke for ledningsbrudd?

Temmelig rådløs og trenger gode råd for å finne ut av problemet, på forhånd takk:-)IMG_4421.jpg

IMG_4411.jpg

IMG_4414.jpg

IMG_4415.jpg

IMG_4416.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg ser det har vært labert med tips her, men hvordan gikk det med trøblinga ?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.