#1 Skrevet September 15, 2016 (endret) Jeg selger nå min 97modell Audi A4 B5 1,8tq avant. Kilometerstand: 237246 Regnr: YK20712 Neste eukontroll: 28.2.17 Jeg har hatt bilen i snart 5 år. Den ble importert fra Tyskland i 2003 og jeg er eier nr. 3 i Norge. 150 hester og quattro. Såvidt jeg vet er den ikke chippet. Det begynner å bli noe rust på innsiden av skjermene og nede på kanalen, men det ser ut som at det bare er overfladisk. Det vibrerer i høyre bakhjul under nedbremsing. Jeg vet ikke hvorfor. Deler byttet i 2015: Regreim Ventiltetninger Kalippere, skiver og klosser begge sider bak Begge fjærer bak Begge hjullager bak Annet som er gjort i mitt eie: Byttet noe av multiknirken foran (det følger med resten av komplett sett) Byttet til Depo faceliftlykter Byttet framfanger (lakkert i rett farge, men amatørmessig utført med billakk)(av meg) Byttet bakfanger (spraylakkert matt svart)(av meg) Sideskjørt fjernet (det er igjen silikonrester på kanalene) Pris kr 15000+omreg. Bila står på Melhus, rett sør for Trondheim. Jeg kan kontaktes på tlf. 47302477(Morten) eller epost: noname_moi@hotmail.com 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 15, 2016 Noen flere bilder: bakrutespoiler har sprekt på ene siden Fjernlysdiode og lys på spenningsmåler i instrumentet virker ikke (må byttes pære) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...