Audi a4 1.8tq 2001 nekter og starte

Anbefalte innlegg

Bilen stoppet plutselig. Bensinpumpen går ikke når jeg vrir på tenningen. Har tatt ut bensin pumpen og sjekket om den virker og det gjør den. Har sjekket også rele og satt strøm på det og da går pumpen men bilen nekter og starte. Får opp feil koder : 18258 som er noe med ecu. Og feil kode 01314. Virker som at det er noe problem med startsperren eller hjerne. Noen som har vært borti lignende?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du sjekket sikringer?

De feil kodene tyder på at du har mistet kontakt med ecu. (Søk opp kodene på rosstech så får du opp mer)

Er vel noen sikringer i boksen til ecu også på disse?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikringer er i orden. Har sjekket de sikringene som er under instrument panel. De sikringene som er ved siden av hjerne er 1 stk 80 amp og 1 stk 10 amp og de er like hel. Ser ut som at jeg må skifte hjerne muligens. Må jeg på møller og omprogramere da? Hva vil dette koste ca?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikringer er i orden. Har sjekket de sikringene som er under instrument panel. De sikringene som er ved siden av hjerne er 1 stk 80 amp og 1 stk 10 amp og de er like hel. Ser ut som at jeg må skifte hjerne muligens. Må jeg på møller og omprogramere da? Hva vil dette koste ca?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sigmund aiko fikser slikt med cloning av Ecu. Nordic motortuning mener jeg firma hans het. Holder til i Fredrikstad.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sjekket litt og sikring nr 43- Engine management ryker. Det er en 15 amp sikring. Hva er denne til og hvorfor ryker denne? noe med coilene å gjøre? Rekner med at dette er grunnen til at bilen ikke starter

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.