#1 Skrevet September 18, 2016 Mørket kommer, og igjen blir jeg irritert over at lysassistenten ikke slår inn før drøyt 60 km/t. F.eks etter å ha kjørt gjennom en opplyst 50-sone og inn i en mørk 80-sone, så kommer max lys på for sent. (Kan evt bruke lyshorn for å "tette hullet i overgangen".) Noen som har vært borti senking av denne til for eksempel 40 km/t? (Gjelder Tiguan med sektorvis dimming, men kom gjerne med tips fra andre modeller) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2016 (endret) Programmert min til å slå inn ved 30km/t og koble ut under 20 km/t. Må bruke vagcom. Min er octavia 3 men er nok det samme Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2016 Interessant! Kan merkeverksted også gjøre dette? (Med "etter 20 kmt/t" antar jeg at når man passerer 20km/t på vei ned?) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2016 Kobler ut under 20km/t mente jeg ja. Di kan nok gjøre det ja Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 22, 2016 Sjekket med merkeversted som sier at de ikke kan endre dette med "offiselle" verktøy. (På min bil, da) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 22, 2016 Di kan nok, men vet sikkert ikke hvordan eller har ikke lov å endre det. Lett med vcds iallefall Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...