#1 Skrevet September 19, 2016 Byttet batteri i nøkkel nr2, men den må vel programmeres på nytt. Hvordan gjør jeg det? Gjelder en 2008 a6 allroad med advanced key om det har noe å si. Fant ikke noe i instruksjonsboka. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2016 Skal da ikke være nødvendig å programmere nøkkel på ny etter batteri bytte. Jeg måtte hvertfall ikke det på min 08 Allroad med keyles nøkkel. Må ha vagcom eller eller lignende utstyr for å programmere ny nøkkel.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2016 Den virker ihvertfall ikke. Og jeg får start når jeg bruker tenningslås. Men vil få programmert fjernstyrt sentrallås blant annet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2016 Nøkkelen din er programmert mot startsperren så den biten er ok. Du må programmere den opp mot sentrallåsen på nytt. Det skjer alltid når man bytter batteri i fjernkontrollen: 1. Trykk og hold inn knappen for å låse opp 2. Mens du fortsatt holder inne knappen for å låse opp, sett nøkkelen i tenningen og vri om til tenning på, vent 2 sekunder. 3. Vri tenningen av igjen, fjern nøkkelen ifra tenningen og slipp åpne-knappen Si ifra hvis det ikke fungerte, så er det en annen og litt lengre prosess som kan følges. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2016 Ja startsperren er grei, starter med nøkkel i tenningslås. Takk for svar. Får ikke programmert nøkkel med denne prosessen, så tar gjerne imot den andre 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 20, 2016 Jeg måtte låse opp og igjen bilen i førerdøren for at sentrallåsen skulle fungere etter batteribytte på A8en min. Sent from my HUAWEI MT7-L09 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 25, 2016 Har prøvd det også, uten resultat. Noen som har tips? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 27, 2016 Da koder du opp alle nøklene på nytt, sørg for at du har alle nøklene til bilen da dette vil overskrive de tidligere lagrede nøklene (Du kan fortsatt få start på bilen med nøkkelen fysisk) 1. Sett i reservenøkkelen i tenningen og vri om til tenning på. (Om du ikke har reservenøkkel så bruk hovednøkkelen) 2. Kjør ned vindusruten på førerdøren og gå ut av bilen og lukk døren. 3. Med din nøkkel #2, lås døren fysisk med nøkkelen, ikke bruk fjernkontrollen. Her starter programmeringsprosessen 4. Hvis du hadde reservenøkkelen din, trykk på knappen for å låse opp på hovednøkkelen. (Hadde du ikke reservenøkkelen, len deg inn i bilen og trykk på knappen for å låse opp.) Bilen vil kvittere med et blink 6. Viktig: Vent så 10 sekunder, trykk så på knappen for å låse opp igjen, dørene vil nå låse seg opp. Første nøkkel er programmert. 7. Lås døren igjen fysisk med nøkkelen, ikke bruk fjernkontrollen. 8. Trykk så på knappen for å låse opp på din fjernkontroll #2, to ganger med 1 sekund mellomrom. Bilen vil bekrefte trykket med et blink, totalt to ganger. 9. Viktig: Vent så 10 sekunder, trykk så 1 gang på knappen for å låse opp, dørene vil nå låse seg opp. Andre nøkkel er nå programmert. 10.1. Har du flere nøkler, fortsett prosessen opptil 4 nøkler, husk å trykk 3 ganger for nøkkel #3 og 4 ganger for nøkkel #4. 10.2. Har du ikke flere nøkler avslutter du programmeringen med å ta ut nøkkelen ifra tenningen. Test nøklene før du til slutt lukker vinduet og låser bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 28, 2016 Har prøvd flere ganger nå, uten å få det til. Tenning skal fortsatt være på når man står utenfor bilen og skal låse? En stund siden jeg byttet batteri i fjernkontrollen, men mener det lyste i led på nøkkelen når jeg trykket på knappene da, Men lyser ikke nå. Rart om det er utladet allerede. Må prøve å bytte til et nytt batteri og prøve igjen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 28, 2016 Sjekk med et mobilkamera på IR senderen. denne blinker rødt når du ser igjennom mobilen. Kan være det er feil vel eller noe. Har vært borti at noen slike batteri jeg kjøpte på biltema ikke fungerte som de skulle 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...