Hva mener dere om flushing/bytte av olje på automatkasse

Anbefalte innlegg

er det noen av dere som gjør det? har selv gjort det en a6 4F jeg eide, kostet flesk, så nå sitter jeg å lurer på om jeg skal gjøre det på den jeg har nå,med 70 tusen på telleren, er dette noe alle dere med automatkasse gjør?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å bytte olje på automatkassen er billig forsikring. Du skifter vel olje på motoren? En automatkasse krever et langt renere miljø enn motoren for å fungere optimalt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Grei investering skal du ha bilen en stund :) Merker klar forskjell på en bil som har hatt skift og ikke!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med olje-/filterbytte på en kasse som har gått langt og ikke fått bytte tidligere?

Har vært litt for og imot der ser jeg, f.eks. å begynne med dette når kassen har passert 200' +...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da ville jeg skiftet olje og filter, men ikke flushet. Så hadde jeg kjørt en stund, for så og skiftet olje igjen. Mao kun oljen i bunnpannen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.