#1 Skrevet September 19, 2016 er det noen av dere som gjør det? har selv gjort det en a6 4F jeg eide, kostet flesk, så nå sitter jeg å lurer på om jeg skal gjøre det på den jeg har nå,med 70 tusen på telleren, er dette noe alle dere med automatkasse gjør? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 19, 2016 http://Www.Rats.no bytta nettopp på min og nå girer den silkemykt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 19, 2016 Å bytte olje på automatkassen er billig forsikring. Du skifter vel olje på motoren? En automatkasse krever et langt renere miljø enn motoren for å fungere optimalt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 19, 2016 Grei investering skal du ha bilen en stund Merker klar forskjell på en bil som har hatt skift og ikke! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 20, 2016 Hva med olje-/filterbytte på en kasse som har gått langt og ikke fått bytte tidligere? Har vært litt for og imot der ser jeg, f.eks. å begynne med dette når kassen har passert 200' +... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 22, 2016 Da ville jeg skiftet olje og filter, men ikke flushet. Så hadde jeg kjørt en stund, for så og skiftet olje igjen. Mao kun oljen i bunnpannen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...