#1 Skrevet September 20, 2016 Hei, lurer bare på om det er mye som skal til for å få dette til 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 20, 2016 Vil tro at det holder med å skifte motorledningsnett, styreenhet, motor med intercoolersystem, kanskje radiator? Usikker på hvor tilkoblingene sitter på en bil med v8. Motorfesteputer er nok likt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 20, 2016 Var igrunn motorfestene som bekymret meg mest, takk for svar! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 21, 2016 Var igrunn motorfestene som bekymret meg mest, takk for svar! Det fremste motorfestet er helt ulikt på 2,2 og v8, usikker på om du må bytte over frontplate fra en 2,2..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 12, 2016 Kan vell hende det, er jo igrunn derfor jeg spør 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 18, 2016 Både V8'ern og 2,2'n er konge motorer, men vil du absolutt ha 2,2 så bytt bilen med en med 2,2 [emoji6] Sent from my iPad using Tapatalk Pro 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 24, 2016 Har allerede motor liggende, så hadde igrunn vært enklest og rimeligst for meg å bygge om om det så skulle være ønskelig, spurte også i sammenheng med å ha 2.2T som trimmotor muligens etterhvert, og org V8 til dagligdags bruk. Er forresten til info en S4 og ikke S6 som nevnt tidligere, var under formening om at det var S6 når jeg startet motoren før jeg hadde kjøpt bilen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...