4-hjulskontroll Passat GTE

Anbefalte innlegg

Hei,

Booket time på mekonomen for å få tatt 4-hjulskontroll på Passaten. Men de sa at dette måtte tas på møller fordi man må justere ACC osv.

Jeg har hørt fra andre at det er tull, og opplever selv at ACC fungerer akkurat som vanlig.

Er det noen som vet om et sted i Oslo som tar 4-hjulskontroll som ikke hører på møller?:)

Lasse

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er riktig at ACC ikke trenger justering. Er kun vanlig 4-hjulskontroll som er nødvendig. Men kan du ikke bruke VW verksted da? Da veit man ihvertfall at ting blir 100% etter fabrikantens ønske, er vel neppe så mange kroner å spare ved å bruke ikke-merke-verksted.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble en ganske frekk prisforskjell, skjønner du. Det er derfor jeg lurer.

Men sant det du sier, ved å bruke Møller så er man jo i alle fall helt innafor.

Får høre om jeg får prutet litt pris.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte 2088,- for det på min Golf GTE, da inkludert lysjustering. Dette med 15% hos Aktiv Auto. Kan ikke være så mye mer forskjell på Passat GTE, det er jo samme jobben uansett størrelse på bil ville jeg tro...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.