#1 Skrevet September 21, 2016 (endret) Hei Noen som vet om de har "Funk" bryter til b5 på møller? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 21, 2016 Hva var svaret? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 21, 2016 Hva var svaret? Jeg fant delenr på nett og bestilte av en jeg kjenner på møller. Kostet 29 dollar på nett pluss over 50 dollar i frakt. Koster ca 350kr minus rabatt på møller. Men er 2-3 ukers levering. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 21, 2016 Kjøpte min på ebay.de Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 21, 2016 Kjøpte min på ebay.de Sent fra min SM-G930F via Tapatalk Prøvde å finne der jeg også, men fant bare en universal bryter. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 22, 2016 Selger den ikke, men her er delenr hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 22, 2016 Jeg lurer på hva funk står for? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 22, 2016 Betyr vel radio(sender). Rundfunk=kringkasting, Funksender=Fjernkontroll. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 23, 2016 Det er for å skru på sambandet i politibiler og utrykningskjøretøy Sent fra min SM-G930F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 23, 2016 OK. funker / funker ikke, altså 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...