#1 Skrevet September 21, 2016 Et lite langskudd, men er da noen svensker innpå her Ønsker å kjøpe en BRA MK4 R32 å ha som prøveskiltracer / søndagsbil. - Det MÅ være manuell gir - Det MÅ være 2/3-dørs - Den BØR være blå (Deep Blue Pearl) - Helst sort helskinn, men delskinn kan gå. - Gjerne soltak - Servicehistorikk Utover dette så vil jeg selvsagt ha så lav km som mulig, men en bra bil uansett km er å foretrekke. Modifikasjoner som H&R coilovers og Miltek eksos ønskes velkommen Har fulgt med på Blocket lenge nå, men virker som det kun er sorte og sølv som skal selges i Sverige for tiden. Om noen vet om en bil, eller hvor jeg kan lete så kom veldig gjerne med tips! TLF 97716685 / adrpau@hotmail.com Hilsen Adrian. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 10, 2016 Tråd stenges da jeg har kjøpt meg bil http://forum.vacn.no/showthread.php?284940-Golf-4-R32-Hole-in-one! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...