#1 Skrevet September 22, 2016 Hei! Jeg har en A4 02" Avant Quattro UTEN hengerfeste. Noen tips til hvor jeg bør handle i fra/ anbefalninger? Ønsker avtagbart Til en rimelig pris 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 22, 2016 Nå er det mange år siden sist jeg kjøpte hengerfeste, men har tidligere brukt http://www.bertelshofer.com med godt resultat. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 22, 2016 Kjøp brukt, får det til 1000-1500kr :-) (originalt, brukt) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 23, 2016 passer b7 krok da? har en liggende tilovers du kan kjøpe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 25, 2016 passer b7 krok da? har en liggende tilovers du kan kjøpe Skal forhøre meg i morgen, men har en god følelse på at den passer. Er det avtagbart og hvor holder du til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 26, 2016 Er avtagbart ja, holder til litt nord for trondheim 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 26, 2016 Men frakt kan ordnes 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 30, 2016 Passet ikke b7 kroken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 5, 2016 Hei, Rune! hørte med møller, men de var ikke sikkre, da er ikke jeg sikker heller Har ikke sjekket noe mer opp i det Men er intr hvis det passer Passet ikke b7 kroken? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...