#1 Skrevet September 23, 2016 (endret) Som tittel. 2500,- /bud http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=82955633&ref=ads&myad=82955633 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2016 Hva bruker dere dette til egentlig? Filme for morroskyld, og ikke noe mer? Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2016 Hva bruker dere dette til egentlig? Filme for morroskyld, og ikke noe mer? Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk Jeg har klistret det på bilen mange ganger på banekjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 23, 2016 Hva bruker dere dette til egentlig? Filme for morroskyld, og ikke noe mer? Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk Bare fantasien setter grensene. Video, foto, time-lapse osv. Det brukes til alt fra motorsport, ekstremsport, dykking/snorkling osv osv. Mange (de fleste?) onboard filmer fra racing er fra disse. Med utallige festeanordninger fra sugekopper til fester med lim kan du feste de overalt. Veldig lite og enkelt å bruke med app på telefonen, enkelt å redigere med GoPro Studio. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...