#1 Skrevet September 23, 2016 Har en kollega som kjørte sin passat 3C 1.9 tdi bluemotion på vei til jobb i dag og over en fartshump (i rolig fart) stoppet den helt uten forvarsel. Ville etter dette ikke starte igjen. Har vært inne med vagcom men kommer ikke opp en eneste feilkode. Eneste "feilen" jeg kunne finne var når jeg gikk i measuring blocks så var det avvik på Engine speed sensor og cam speed sensor under kinning. Stå at det var vanlig med 50+- rpm, men var kanskje 100-150 i avvik. Noen som har tips i hva dette kan være? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 23, 2016 Regreima er vel av eller hoppet noen tenner? Sent fra min PLK-L01 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 23, 2016 Hva tenker du? hoppet over en tann? har åpnet deksel å sett at reim er hel iallfall. Var forøvrig byttet for kanskje 5000k siden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 23, 2016 Blir litt skudd i blinde, men sjekk at drivstoffpumpa i tanken går. Ikke helt unormalt at disse må skiftes på passatene. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 23, 2016 Vil bilen stoppe helt uten forsvarsel om det er problem med drivstoff da? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 23, 2016 Vil bilen stoppe helt uten forsvarsel om det er problem med drivstoff da? Ville normalt sagt nei, men er en enkel sak å sjekke 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 23, 2016 Samme skjedde med min Audi A4 B7 med pompedyse. Da var det en deffekt pompedyse. Brå stoppet på motorvei og var ikke og få start på. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 23, 2016 En dyse som var deffekt? Det kan du vel kunne se i measuring block iforhold til dyseåpning eller hva det er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet September 24, 2016 Man vill jo få feilkode på pumpedysene ,har heller tro på dieselpumpe i tanken. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet September 25, 2016 Da var saken løst og det var pumpa i tanken! Takk for tips! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...