#1 Skrevet September 23, 2016 Bytta i dag clutch på bilen min, satte inn en litt sterkere clutch med enkeltmasse svinghjul og dobbelt fjæra trykkplate. Nytt nållager i veiva å nytt utløserlager. Lufta ut systemet etter byttet, å alt virker. Men problemet er at pedalen ikke kobler ut før den er heelt ute nesten. Så det virker som at utløserlageret ligger på litt på trykkplata som da igjen fører til at clutchen slurer da jeg får turbotrykk, å vil sikkert slite ut utløserlageret rimelig fort. Så spørsmålet er om det er noen måte å justere clutch/utløserlager eller noe? Eller om noen har en annen mening om hva problemet er. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 24, 2016 ganske normalt at audi tar langt ut på pedalen, skal du justee det må du ha spacer plate mellom motor/gir. grunn til sluring kan være at alle nye clutcher skal kjøres inn, spesielt forsterka clutcher er sære på riktig innkjøring 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 27, 2016 Takk for svar, fant ut etter litt søking at kevlar clutcher trenger 70-100mil med pen kjøring før den skal tuktes noe. Å vandringa på pedalene fikk jeg juster inn etter litt klunder:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...