#1 Skrevet September 25, 2016 Trefftid igjen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 25, 2016 Stiller! Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 25, 2016 kommer jeg, kanskje noe forsinka, lander på flesland 1835 eller noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 25, 2016 Siden dette blir mitt siste treff i Bergen så joiner jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet September 25, 2016 Får eg servert bursdagskake om eg kjem? Sent fra min Nexus 6P via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet September 25, 2016 Om du stiller med kake Kim André så skal vi alltid få noen til å servere deg! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet September 27, 2016 Regner med vi står under broen i dag 🙊🙈 Sent fra min Nexus 5X via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet September 27, 2016 neeeeeh! vi står ute, ta med paraply! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 1, 2016 Var kjekt dette Måtte gå plutselig desverre, en båt med stillestående 3 cm radar trengte desperat hjelp 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...