#1 Skrevet September 25, 2016 (endret) Har et prosjekt liggende til noen har lyst til å oppgradere eksos på sin B7 Egner seg kanskje best på et banebilprosjekt evt bare bruke bakre potter til å bygge om på B5 eller lignende? Dette er kappet og sveist i litt sånn på kveldstid så pent er det absolutt ikke og arbeid kreves for å få det bolt on igjen da det er modifisert til å passe på banebil. Vanskelig å sette pris, men er jo en eksos til 15 lapper nytt. HBO 3000,- 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 5, 2016 Noen bud? Har ikke lyst å pakke det på loftet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Desember 20, 2016 Ingen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Desember 26, 2016 Vet du åssen lyden er i dette? Jeg har Rs6 eksos på min S6 c5 nå men syns det høres litt mye "kogg" ut... kunne tenkt meg å fått tak i noe som ga litt mer sportslig/skarpere lyd... Vet ikke om dette kunne passet eller om det utgjør noe forskjell i lyden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 26, 2016 Søk litt på youtube og se fetere lyd enn et orginalanlegg blir det uansett 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Januar 21, 2017 Buy iiiiiiiit 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 23, 2017 Hvordan er stussene på bakpottene? Bilder Sent fra min HTC 10 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...