#1 Skrevet Juni 22, 2005 Jeg skal til innkjøp av nye dekk... Ønsker et merke som er slitesterkt og ok på våt asfalt, det er det eneste som betyr noe... Billigst mulig.. Noen gode tips til meg? Har hørt at Avon er sterke dekk..? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2005 Husk på det at et slitesterkt dekk ofte kan ha en hard gummi, som ikke henger så bra i svinger eller ved hard bremsing. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2005 Enig med Per her...Har jobba som dekkforhandler noen år,og jeg vil si at noe av det mest slitesterke dekket jeg noen gang har hatt var et BF Goodrich dekk..Dårlige egenskaper ellers på dekka,men slitestyrke-det skal de ha! Kan ellers bemerke at jeg hadde Pirelli P7000 235/40-18 i 2 sessonger uten å halvslite de på min RS2 for noen år tilbake! Og jeg kjørte ikke pent..... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2005 Enig med Per her...Har jobba som dekkforhandler noen år,og jeg vil si at noe av det mest slitesterke dekket jeg noen gang har hatt var et BF Goodrich dekk..Dårlige egenskaper ellers på dekka,men slitestyrke-det skal de ha!Kan ellers bemerke at jeg hadde Pirelli P7000 235/40-18 i 2 sessonger uten å halvslite de på min RS2 for noen år tilbake! Og jeg kjørte ikke pent..... da kjører du pinglete, de dekka tålte bare en sesong på s2`en min. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2005 Trodde alle her inne kjørte pent jeg 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 22, 2005 da kjører du pinglete, de dekka tålte bare en sesong på s2`en min. Med rett lufttrykk,spissing og kamber går det utroligeste 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 22, 2005 alt var i 100%stand på min. styr unna falken dekk iallefall, de slites utrolig fort. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 22, 2005 Jeg skal til innkjøp av nye dekk... Ønsker et merke som er slitesterkt og ok på våt asfalt, det er det eneste som betyr noe... Billigst mulig.. Noen gode tips til meg? Har hørt at Avon er sterke dekk..? Mener å huske at Hankook gir god km i forhold til pris, men vet ikke om det fremdeles gjelder og om egenskapene ellers er akseptable. Har du mulighet så ta kontakt med Taxi eiere, de har som regel god kjennskap til hvor mange km de får ut av ulike dekk. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 23, 2005 ok.. BF goodrich dekk er jo rimelige også da? kan jo høre med de lokale taxi sjåførene.. Har slitt ut noen sommerdekk på et halvt år nå, men jeg ser nermere på dekket så er det bare load index 88 på det.. kanskje ikke så rart da.. Pirelli dekket er vel stein dyrt, så da blir det mest sannsynlig BF dekket.. noen som har dårlig erfaring med det? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 23, 2005 Jeg ser at interdekk.no har BF Goodrich 245/40-17 til 835 kr. Noen billigere? dekkexpress.no har mange billigdekk.. noen som har handlet derfra? master steel 235/45/17 til 669 kr pr stk..? load index 97(!) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 23, 2005 Jeg har handlet derfra,men er bare noen dager siden så har ikke fått dekkene enda... Men han svarte meg rask på mail jaffal. Leveringstid er som regel 12 dager sa han.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...