#26 Skrevet Juli 4, 2005 her er min med tillhørende bakluke utbygger... synes det er pent jeg Ja den var ikke stygg den, så bra ut. Men ikke helt det jeg er ute etter da =) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Juli 4, 2005 Betalte 4500kr, for hele bilen uten frontruta. passat 3b Er det lov å sote siderutene fremme om du leverer den inn da? Hvilken gjennomsikts% må du ha for det skal være lovlig i tilfelle? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Juli 4, 2005 det er ikke under noen omstendigheter lov å sote vinduene foran b-stolen. men, ellers kan du ha det så mørkt du selv vil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Juli 4, 2005 det er ikke under noen omstendigheter lov å sote vinduene foran b-stolen. men, ellers kan du ha det så mørkt du selv vil B-stolen? Jeg trodde det var lov med "tonede" ruter fremme om det kom orginalt? har sett en del nye biler med det hvertfall 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Juli 4, 2005 Kan ta noen bilder av min i dag. ble utrolig bra_ ville aldri jort det selv. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Juli 4, 2005 Her e foresten en fine hekk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Juli 4, 2005 Her e foresten en fine hekk Tøff den ja 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...