Anbefalte innlegg

Hei.

 

Selger en ubrukt ProVent 200 pga endrede planer.

 

1500,- inkludert frakt

 

150210125536.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opp igjen, ingen som vil sørge for at olja går tilbake der den skal istedenfor gjennom intercooler og motor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe som trengs i tillegg til denne for å få oljen til å gå i bunnpanna ? Kunne tenkt meg om det er "fairly easy" montering på en Passat 3bg TDI AVF

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

 

For retur til bunnpanne må du borre og tappe høl i bunnpanna så du kan feste returslange, eventuelt kan du sette ei gummihette på oljereturen til proventen, den holder på et par desiliter, så kan du tappe av på flaske f.eks (kan og legge slange til annen beholder eller andre finurlige løsninger).

 

Hvis din bruker noe av det samme som min må du da gjerne tømme proventen sammen med oljeskift etter 10 000km, hvis du ikke lager retur altså :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Like greit å tappe av ved oljeskift tenker jeg. Tar den jeg men får ikke betalt før lønning den 02. oktober, går det fint ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Send meg en PM med details, holder den av til dess jeg :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.