Anbefalte innlegg

noen som har kat erstatter til disse bilene? har 2,25" katback anlegg og sku gjerne byttet ut kat ene også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har aldri sett dette til dissene bilene. Men det er mulig noen lager. Det letteste er nok å lage selv, eller få noen til å lage.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den vanligste løsningen jeg har sett om en har original downpipe er og fjerne innmaten i de eksisterende katalysatorene. Helst fra oppsiden slik at det ikke er så lett og oppdage på EU kontroll.

 

Hilsen Frode

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den vanligste løsningen jeg har sett om en har original downpipe er og fjerne innmaten i de eksisterende katalysatorene. Helst fra oppsiden slik at det ikke er så lett og oppdage på EU kontroll.

 

Hilsen Frode

 

Jeg har ALDRI skjønt hvorfor folk gjør eller anbefaler dette... Det er ikke slik at kravet er at det ser ut som om det er katalysator der, det er faktisk utslippet som har noe å si. De måler blandt annet hvor mye co2 bilen slipper ut.

Dette ville jeg hvertfall ikke ha gjort. Hva skal man gjøre når utslippet blir for høy da? Kjøpe nye?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har ALDRI skjønt hvorfor folk gjør eller anbefaler dette... Det er ikke slik at kravet er at det ser ut som om det er katalysator der, det er faktisk utslippet som har noe å si. De måler blandt annet hvor mye co2 bilen slipper ut.

Dette ville jeg hvertfall ikke ha gjort. Hva skal man gjøre når utslippet blir for høy da? Kjøpe nye?

 

Nå er det vel strengt tatt CO nivået de måler. Jeg hadde nede eksosanlegget etter eu kontoll for og skifte en simmerring på girkassen, det var først da jeg oppdaget at katalysatorene på min bil var tømt. Bilen hadde helt normal avgassverdi på eu kontroll. Om det har noen hensikt og gjøre det er en annen sak.

 

Hilsen Frode

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det vel strengt tatt CO nivået de måler. Jeg hadde nede eksosanlegget etter eu kontoll for og skifte en simmerring på girkassen, det var først da jeg oppdaget at katalysatorene på min bil var tømt. Bilen hadde helt normal avgassverdi på eu kontroll. Om det har noen hensikt og gjøre det er en annen sak.

 

Hilsen Frode

 

 

Hvilken bil car dette på? Min S2 gikk ikke igjennom uten katalysator.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilken bil car dette på? Min S2 gikk ikke igjennom uten katalysator.

 

Helt standard 1996 S6

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.