#1 Skrevet September 29, 2016 Tannstang/servo fra S4 sedan. 500,-innsug. 500,- Orginal turbo, gies bort.. Ex.man med wg. AAN topp, komplett med kammer. Ventiler etc. Coil deksel, men uten coiler. 1000,- Pedal sett, driv aksler og slave for manuell. (Ombygging fra aut). 800,- Orginal DP S4 sedan , gies bort.. Originale cat's S4 sedan , 1000,- Oljepumpe AAN. Gies bort. Mener jeg har fuel rail med dyser. 300,- Ønsket ikke å sende dessverre.. Sent fra min HTC One_M8 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2016 Om du sender så er jeg inntrisert i katalysatorer om det er innmat i dem og dem ikke skrangler og turbo 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet September 30, 2016 Turbo har noe slakk sideveis og inn/ut. Men fungerte tilsynelatende normalt før den ble tatt ut. Stor i en 94 S4 med 180tkm. Sent fra min HTC One_M8 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet September 30, 2016 Skal sjekke cats. Men tror de er "faste".. Sent fra min HTC One_M8 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 1, 2016 ok , sjekk om du ser noe inni da 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 8, 2016 Sjekket katalysatorene ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 28, 2016 Ja, de er nok ok tror jeg. Sent fra min HTC One_M8 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...