#26 Skrevet November 3, 2006 Hva skal dette være godt for egentlig,å få speedo i klimadisplayet? Veldig greit i kjøreskolebiler... Jeg prøvde alle mulige varianter som er nevnt her på kjøreskolebilen til svigers, 2005 mod. A3, men den måtte inn på Møller for litt hardware modding. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet November 3, 2006 Prøvde på min 00 bora. fikk fem 255 menyer. hva er alt til? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet April 28, 2008 Prøvde og trykke litt på climatronicen på min 02 golf IV, men fik bare opp dette bildet etter mye trykking.. noen som vet hva det er? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet April 29, 2008 Det betyr at det er nøyaktig 222km til beistet dukker opp!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 4, 2008 Nokon som kan kodene til ein Audi A6 2000mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 7, 2008 BUMP! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 9, 2008 anyone? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Oktober 1, 2008 Noen som vett om koder til Audi A4 2002mod.. Tosides klimaanlegg. Prøvde kodene til B5 men fungerte ikke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Oktober 1, 2008 Noen som vett om koder til Audi A4 2002mod.. Tosides klimaanlegg. Prøvde kodene til B5 men fungerte ikke. Dette hadde vert morro å vite, ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Oktober 2, 2008 bump! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Oktober 10, 2008 Ingen som har peilling? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Oktober 11, 2008 Det må utvises stor forsiktighet når man gjør dette, airbagen kan faktisk løse seg ut... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Juli 15, 2009 Golf 3 a? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Juli 15, 2009 Det må utvises stor forsiktighet når man gjør dette, airbagen kan faktisk løse seg ut... HEHE! hvor har du det ifra? Det står det ingenting om i kodeinstruksene som man finner her: http://nordicaudi.com/index.php?url=arkivet/artiklar/hidden/a1306/a1306.php&var= Du kan finne ut hvor mange ganger bilen er startet, temp på forskjellige deler i motorrom og temp over alt ellers. Kan se RPM og Km/t. mye du kan finne ut om lufttrykk og slikt.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet November 17, 2009 Drar opp denne litt.. Har av en eller annen grunn klart og surre bort celsiusene og fått farenheit i både speedo og på klimaen. Noen som vet hvordan jeg får celsiusene tilbake? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet November 19, 2009 ingen som vet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet November 19, 2009 (endret) Drar opp denne litt.. Har av en eller annen grunn klart og surre bort celsiusene og fått farenheit i både speedo og på klimaen. Noen som vet hvordan jeg får celsiusene tilbake? Hold inne resirkulasjons-knappen og trykk på "temp pluss" på førersiden. http://www.justfuckinggoogleit.com ^^ 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet November 19, 2009 Speedometer RS2: 100km/t Fart i klimadisplay: 90km/t GPS speedometer: 95km/t nå blei jeg usikker gitt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet November 19, 2009 Større hjul enn originalt? Farten i klimadisplayet er jo "ukorrigert", dvs rett fra girkassa, med utgangspunkt i rulleomkretsen på originalhjul. Så legger den på 10% i speedometeret. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet November 19, 2009 Større hjul enn originalt? Farten i klimadisplayet er jo "ukorrigert", dvs rett fra girkassa, med utgangspunkt i rulleomkretsen på originalhjul. Så legger den på 10% i speedometeret. jeg kjører på original felgene med lik profil på dekkene(45) som originalt. har 225 istedet for 245, men bredden skulle vel ikke ha noen innvirknig.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet November 20, 2009 Joda, bredden har alt å si. 45 profil er høyden i forhold til bredden. Dvs 45% av 225 er mindre enn 45% av 245 = Mindre rulleomkrets. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet November 20, 2009 Joda, bredden har alt å si.45 profil er høyden i forhold til bredden. Dvs 45% av 225 er mindre enn 45% av 245 = Mindre rulleomkrets. Ergo skulle feilvisningen hans vært motsatt vei av det den er... Men nok off-topic. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...