#1 Skrevet Juni 22, 2005 Åssen få speedometer i klima? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Juni 22, 2005 Åssen få speedometer i klima? Hvorvidt de kodene er så hemmelige vet jeg ikke men... Vet ikke jeg hvem av klimaene du har, men her er det noe hvertfall: http://www.a4-freunde.de/faq/faq_klimacodes.shtml 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Juni 22, 2005 Åssen få speedometer i klima? Hold inne resirkulerings knappen å trykk på temp + knappen. Du får da opp 1c i displayet. Bla så opp og ned m temp + og - knappene. Bla opp til 17c å trykk på resirk knappen igjen. Da får du farten.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Juni 22, 2005 blir det der hele tia eller går det bort etter du har stoppa bilen? hvis ikke hvordan gå tilbake til orginal igjen? bare bla seg nedover til c1? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Juni 22, 2005 Det forsvinner når du slår av tenninga. Du kan også gå ut ved å trykke på Auto knappen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Juni 23, 2005 EHHH noen som har denne på norsk eller engelsk, siden min tysk er fraværende!!! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Juni 23, 2005 Ligger et sted på nordicaudi på svensk i hvertfall. Var en tråd om dette her for ikke så lenge siden, vel? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Juni 23, 2005 EHHH noen som har denne på norsk eller engelsk, siden min tysk er fraværende!!! http://www.nordicaudi.com/arkivet/artiklar/hidden/a1306/a1306.php der har du det på svenskt 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Juni 23, 2005 Dere er noen orndlig snillinger dere ass. Men jeg har det nyere klima i bilen min. Tør jeg spørre om no har en link på et mer lest bart språk??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Juni 23, 2005 Funker dette e.l på en passat1.8t 98 modell med klimatronic? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Juni 23, 2005 Funker dette e.l på en passat1.8t 98 modell med klimatronic? Nop...trykk inn vifte +, varme og econ knappen mener jeg.... velg med kulde/varmeknappen i menyene Harstigheten finner du på valg 16 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet September 7, 2005 Funker ikke dette...Jeg har audi a4 02mod(B6) med 2sidet klima.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 8, 2006 Fungerer dette på vw passat 2000 mod? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#14 Skrevet Oktober 8, 2006 Fungerer dette på vw passat 2000 mod? Så lenge du har climatronic ja. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#15 Skrevet Oktober 8, 2006 funka ikkje på min climatronic. Passa 1,9TDI 1999mod 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#16 Skrevet Oktober 8, 2006 åssen er dette på golf iv 02 modell ?! blei litt gira på å teste ! (og gjerne forklaring på saken) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#17 Skrevet Oktober 9, 2006 åssen er dette på golf iv 02 modell ?! blei litt gira på å teste ! (og gjerne forklaring på saken) Etter hva jeg har blitt fortalt fungerer dette kun på audi da de har en litt annen type clima( don`t shoot me if im wrong) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#18 Skrevet Oktober 9, 2006 Nop...trykk inn vifte +, varme og econ knappen mener jeg.... velg med kulde/varmeknappen i menyene Harstigheten finner du på valg 16 næh. funker ikke på climatronicen min iallefall. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#19 Skrevet Oktober 9, 2006 Har prøvd litt jeg nå i min S4 ser ikke ut for at alle koder virker, men noen fungerer da. Fikk blant annet om hastighet i klimadisplayen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#20 Skrevet Oktober 9, 2006 Hva skal dette være godt for egentlig, å få speedo i klimadisplayet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#21 Skrevet Oktober 9, 2006 Hva skal dette være godt for egentlig,å få speedo i klimadisplayet? Hehe ikke vet jeg, briefe litt til kompiser kanskje? Eneste jeg fant ut var at speedo visste ca.5km/t mere iforhold til klima da. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#22 Skrevet Oktober 9, 2006 Sitat: Opprinnelig skrevet av Morten Stokke Hansen Hva skal dette være godt for egentlig, å få speedo i klimadisplayet? Vet ikke hva dette er godt for jeg heller. Men dette fungerer på min 2000 mod. Golf IV : Trykk (og hold inne) ECON, deretter trykk og hold "kaldere" knappen, og deretter vifte - knappen. Etter det kan man bla gjennom div diagnoser med vifte + og -. Vil man avslutte trykk på ECON. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#23 Skrevet Oktober 9, 2006 Du kan få opp utetemp der, om man ikke har det i instrumentet. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#24 Skrevet Oktober 10, 2006 Sitat:Opprinnelig skrevet av Morten Stokke Hansen Hva skal dette være godt for egentlig, å få speedo i klimadisplayet? Vet ikke hva dette er godt for jeg heller. Men dette fungerer på min 2000 mod. Golf IV : Trykk (og hold inne) ECON, deretter trykk og hold "kaldere" knappen, og deretter vifte - knappen. Etter det kan man bla gjennom div diagnoser med vifte + og -. Vil man avslutte trykk på ECON. Der var'n vet du. Den fremgangsmåten funker helt supert på min 98mod Passat Trendline m/climatronic. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#25 Skrevet November 2, 2006 Her er vel det dere leter etter (rippet fra et annet forum ) -------------------------------------------------------------------------------- Alle biler med Climatronic har skjulte menyer. For å få de fra trykk på "econ" og "luft opp" Du velger hovde meny med å skru på venstre temperatur hjul Undermeny får du med å skru på det midtre hjulet (vifte + -) Menyen velge vises på venstre side, verdier på høyre side Meny 1.0 Temperatur på sensoren under "off" i climatronic midtre hjul (midt i sentrum av knappen. Hold fingeren på og du ser tempen stige) 4.0 Utside temperatur (under framre støtfanger) 4.1 Temperatur tak 4.2 Temperatur bakre støtfanger? 19.0 Hastihet i Km/h ukorrigert (det vil si sann hastighet og ikke 5 til 10% for lite som speedometret viser) 19.1 Hastighet i MPH 19.2 Vann temperatur 19.3 RPM På eldre modeller så kan det være 19.1 Vann temperatur 19.2 RPM Mer info finnes her for de som kan fransk: http://simplement.skoda.free.fr/technique/climatisation.htm Eller oversatt til en slags engelsk med Google http://translate.google.com/translate?sourceid=navclient&hl=en&u=http%3A%2F%2Fsimplement%2Eskoda%2Efree%2Efr%2Ftechnique%2Fclimatisation%2Ehtm climatronic codes econ speed rpm mph temperature -------------------------------------------------------------------------------- Funker kanon på min Golf V iallefall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...