#1 Skrevet September 30, 2016 Noen som har dele nr på det relé' som skal sitte her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet September 30, 2016 Hvilken sikringsboks er dette? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 1, 2016 den sitter på venstre side, under dashbordet på fører side. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 1, 2016 For å svare helt sikkert, må jeg ha et nummer evnt delenummer på det brune reléet ved siden av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 1, 2016 447965571A. Skal være dette 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 1, 2016 I reléplassen du ikke har noe skal det sitte relé til intensivvaskeanlegg. Er det noe på bilen din som ikke fungerer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 1, 2016 Jeg ble så fasinert av beskrivelsen din dag at jeg måtte sjekke hva det var😊 Ser ut som trådstarter må ha en egen spylevæsketank og bryter på viskearmen for å bruke dette, virket egentlig jævla kult. Sent from my HUAWEI MT7-L09 using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 1, 2016 Jeg hadde dette på min 1992 Audi V8 4.2 Exklusiv, og som du skriver er det egen bryter, egen pumpe (som er lik den vanlige) og egen tank (mindre) til intensivvaskeanlegget. Da dette ble lansert fikk man kjøpt en spesiell spylervæske til intensivvaskeanlegget, men som det meste annet til disse bilene er dette EoE. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 2, 2016 BMW rundt 2000 har en egen tank og pumpe til intensivvask. Fikk kjøpt egen væske på bmw (og sikkert andre steder). Prøvde det en gang. Utgjorde vel egentlig ikkeno forskjell 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...