#1 Skrevet September 30, 2016 (endret) Hei. Fikk tilbake bilen min fra skadereparasjon i dag, de har gått gjennom feilkoder på bilen etter rep av skade. Fikk som anmerking at det var feil på styreenhet til sound system. Noen andre som har vært borti det eller vet hva det kan være? Kan ikke si jeg har merket noe som ikke har virket som det skal. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet November 21, 2016 Bumper gammel tråd 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 21, 2016 Hei skal se om jeg får tid til og lese av på min i morgen for og se om det ligger noe der. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet November 21, 2016 Fint, har som sagt ikke merket noe som ikke har virket, men hvis noen vet hva det er så hadde det vært greit å finne ut av 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Desember 27, 2016 Hei Tok litt tid før jeg fikk sjekket, tok en diagnose i dag og det er ingen feilmelding soundsystem. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Desember 27, 2016 Okei, takk skal du ha. Merker ikke noe spesielt, så da får vi se hvis det oppstår noe 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...