#1 Skrevet Oktober 1, 2016 (endret) Har en '99 Passat 1.8T manuell som jeg plukker ut motoren av innen kort tid. Selger komplett motor til 2000,- elle bud inkl. ledningsnett og ECU. Evt. kan jeg vurdere å dele den opp hvis jeg får bud på større deler av motoren. Kan fraktes over en viss distanse hvis kjøper betaler noe fraktkostnader.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 14, 2016 Solgt? Evt. pris på bare ecu, hvis den er orginal/uchippet? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 16, 2016 Solgt? Evt. pris på bare ecu, hvis den er orginal/uchippet? Ikke solgt, sender deg en PM. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 29, 2016 B U M P 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet November 15, 2016 Selger nå restene her, blokk og topp for 500 hvis noen trenger Går ellers til gjenvinning... ;-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...