#1 Skrevet Oktober 1, 2016 Noen som har byttet MMI skjerm i b8 eller tilsvarende bil? Bare å bytte, eller må noe kodes osv? Sliter med å se skjermen i dagslys, på kvelden går det greit Noen som vet hvor de kan kjøpes nye til grei pris? Evt om noen har en brukt som er i orden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 1, 2016 Av med dekslet/ramma rundt. 4 skruer og en kontakt. BAM 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 1, 2016 Det er alt liksom ja ? Det kreves ikke noe koding med ny/brukt skjerm? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 2, 2016 Ingen koding ved bytte av kun skjerm så vidt jeg veit. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 2, 2016 Jeg har sett en guide for å bytte lysrørene som sitter i den...husker ikke hvor, men google er din venn. Eller mener jeg å ha sett på ebay. Sliter med samme selv, men innimellom er den lys, ofte i sammenheng med at mobilen har ligget foran (som navigasjon) eller at det har vært varmt en stund, akkurat som om det er en dårlig lodding... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...