#1 Skrevet Oktober 3, 2016 Hei alle sammen Har vært så heldig (håper jeg) å fått meg en 1993 S4 som er ombygd til S6. Er en 2,2T med automat som er chippet... Dette er min første Audi, men har hatt noen VW opp gjennom tiden. Etter å ha hatt bilen i en uke, glemte jeg å slå av kupelyset, slik at batteriet ble stort sett utladet i løpet av natta. Dagen etter fikk jeg ladet batteriet, men turteller, speedometer, temperatur og tankmåler var nå døde... Sjekket alle sikringer i kupe og under panser men ingen feil der. Koblet fra batteri et par timer for å nullstille, men eneste som skjedde var at turteller og speedometer nå gikk en runde når tenningen slås på. Prøvde å legge sammen + og - noen minutter etter frakobling fra batteri, men fortsatt ingen liv i instrumenter. Instrumentene kommer fra S6, men har vært i bilen i 10 år uten problemer. Så hva gjør jeg nå? Ut med instrumentpanel å sjekke for dårlige tilkoblinger/jording? Koble til VAG-Com (Hvis det er på denne?) På forhånd takk for alle innspill! :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 5, 2016 Ingen...? Sent fra min E5823 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2016 Kansje det er noe coding som har tatt kvelden iom at det er S6? Jeg vet svært lite om dissd, men bsre en tanke Sent fra min SM-G920F via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 5, 2016 Har funnet ut at det er en svakhet med loddinger på disse instrumentpanelene, så skal ta ut å sjekke, men bare rart at det kom samtidig med at batteriet ble tømt... Sent fra min E5823 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...