#1 Skrevet Oktober 3, 2016 Hei! Ønsker å kjøpe en 3bars drop-in bensintrykksregulator til min 1.8t. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2016 Originale er 3Bar? I så fallvhar sikkert jeg en. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2016 Org er 4 bar på AEB men andre modeller hadde også både 3 og 4, men det står prentet inn på de tror jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 4, 2016 Har en fra agu også, kan sjekke den. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 4, 2016 Supert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 13, 2016 Glemte denne. Hehe. Står 3 bar på den Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 13, 2016 Da vil jeg gjerne ha den Hvor mye inkl frakt? Har du vipps? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 13, 2016 Har ikke anelse på hva de ligger på i pris? Regulatoren ligger hos en kanerst, men skal få hentet den. Kan ikke garantere den, men da skal du heller få penge igjen. 300kr inkl frakt er det greit? Vipps har man ja Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 13, 2016 Høres helt greit ut for meg sender du meg en pm med vipps nr, eller bare poste det her? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 13, 2016 Sender deg en pm når jeg har fått hentet og gjort den klar. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 13, 2016 Supert! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 19, 2016 Har fått den hjem nå, skal prøve få sendt den før helga. Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Oktober 20, 2016 Supert igjen Blir å mappe litt på egenhånd nå snart, blir spennende 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...