#1 Skrevet Oktober 4, 2016 Ønsker ett komplett sett låser med nøkler til A6/S6 C4, Tenning/rattlås, dørlåser samt bakluke/koffert, alle med SAMME nøkkel. Trenger også tilhørende "boks/startsperre" til tenningslås. Må være i god stand. Mvh. Lindvall Tlf. 91559191 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2016 Hvor sitter denne startsperreboksen? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 5, 2016 Hei Ole-Håkon! Den sitter til venstre for rattstamme og litt opp, er vit i farge vil jeg tro. 7x5 cm kanskje. Sitter direkte inn mot karosseri, instrumenter må ut vil jeg tro..... Følg ledning fra tenningslås så finner du den. Mvh. Stein Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 7, 2016 Har jo komplet sett i fra den sølvfargede delebilen. Men er jo automat da. Vet ikke om tenningslåsen kan være forskjellig i fra manuell? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 7, 2016 Takker så mye, skal sjekke ang. tennlås! Mvh. Stein Arne 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 25, 2016 Da har jeg plukket ut komplett sett. Låsen til bakluka sitter fast, men denne blir jo "aldri" brukt pga sentrallås. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...