#1 Skrevet Oktober 4, 2016 Hei. Noen som vet hvordan man koder vekk startsperra på hiddenhjernen til min A6 2.7 biturbo? Er snakk om en brukt hiddenhjerne med trimchip jeg har kjøpt. None der ute som kan fikse dette for meg. Send meg da PM tusen takk vh Svein 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 4, 2016 Det må programmeres vekk i chipen, av den/de som lager chipen. Det kan ikke gjøres med VagCom eller lignende. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 4, 2016 meaning what? Jeg har kjøpt katta i sekken? Noen måte å løse dette på? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 24, 2016 Prøv å kode opp startsperra mot ecu. Les litt på ecu swap på rosstech Sent from my iPad using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 24, 2016 Jeg tror jeg vet om en som kan hjelpe deg. Han heter Janec tror jeg og annonserer mye speedometer til audi på finn no. Han var hos meg og bytta instrument og kodet startsperre med en annen boks enn vag-com. Han hadde peiling.! Bare finn han på finn.no å send han en mail å spør. Han reiser rundt til folk i hele landet og fikser 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...