#1 Skrevet Oktober 5, 2016 Ønsker å kjøpe hengerfeste til Audi 80 b4, helst avtakbart [emoji4] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 6, 2016 rameder.eu 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2016 har ett liggende fra rs2, men nøkkelen er knekt inne i låsen... og mangler de brakettene for å få festet i rett høyde 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 12, 2016 Jeg har et til rs2 som er lite brukt. Med braketter og nøkkel som fungerer:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 13, 2016 Hadde vært perfekt med et til rs2 siden jeg har rs2 bakfanger[emoji4]Hvor mye skal du ha og sender du? [emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 14, 2016 Har sagt 2500kr til en annen her på forumet. Så det selges for den prisen:) kan god sende også 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 14, 2016 Jeg tar det! Kan vi ikke snakkes mer på mobil? Tlf 48893335 Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 14, 2016 Sa jeg skulle ha det jeg [emoji14] 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 14, 2016 2500kr inklusiv frakt godtar jeg ikke rune:) så selger til den som betaler frakt utenom. Er en fra haugesund også som sendte pm som ville ha det for den prisen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 14, 2016 Jeg betaler selfølgelig frakt [emoji6] så tar det jeg [emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet November 1, 2016 Bump! Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...