S6 c4 varmeaparat problemer

Anbefalte innlegg

Sleit med at det ikke blåste skikkelig varmt i kliman på bilen, etter mye frem og tilbake ble jeg lei og byttet hele motordelen med register og alt.(brukt) da jeg var ferdig blåste d Jævelsk varmt helt til jeg satte den ned på Kaldt "LO" da vil den ikke blåse varmt igjen uansett om den står på "HI", stopper bilen og lar den stå i 5min så blåser den varmt igjen, men det samme skjer om jeg setter på kald luft, da vil den ikke blåse varmt igjen.. Prøvd bytte instrumentpanelet også uten hell.. Noen som vet?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tipper det ligger en feilkode der. At den blåser bare varmt (ikke når den står på LO) er typisk når det er en feilkode lagret.

Feilkodene kan du lese med VagCom (tror jeg), evnt i alle fall i displayet på klimaanlegget.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Les av feilkoder, så finner du trolig defekte servo-motorer.

Anlegget har 4 stk servo-motorer, som regulerer varmen og hvor luftstrømmene går, herunder om lufta blåses forbi varmeregister eller ikke.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.