#1 Skrevet Oktober 6, 2016 Noen som har noe å anbefale mtp retting av etpar innerbaner av felger? Og som evt har mulighet til pulverlakk om prisen er hyggelig? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 6, 2016 Jeg vet bare om en i Oslo og en i østfold. Litt langt kanskje. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 6, 2016 Eg vet hvertfall Micropaint i Åsane driver med rep og lakking av felger, men kan ikkje anbefale noen andre enn Østfold Felgtenkikk. Det er et stykke, men de er noen guder innen retting av felger! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 7, 2016 (endret) Eg fekk nettopp pulverlakkert nåken 19" av ein kar som holder til her i Fusa. Sjekk ut: http://www.handy-tools.org/ Resultatet er heilt supert og prisen hyggelig. Kan trygt anbefalast. (Om han kan rette for deg, veit eg ikkje) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 11, 2016 Bønes auto fix mine alufelger Ble overraskende bra resultat mtm felger innerbanen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 12, 2016 Det var jo et felgverksted inne i Godvik tidligere, vegg i vegg med Polly Motorsport. Har han lagt ned? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet Oktober 12, 2016 Jensen metallindustri, holder til der enda. Han er travel og du belage deg på litt vent, men han skal være veldig flink. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet Oktober 19, 2016 Har brukt Bønes Auto til å rette to felger, resultate ble bra og det var en hyggelig fyr å handle med. Prisen var vel ikke så ille heller rundt 2 lapper for to ganske skakke felger mener jeg. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet Oktober 24, 2016 Kupper tråden litt jeg! Har en felg som har sprekk i tønne. Noen av de over her som er flinke på slikt også? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet Oktober 29, 2016 Han i Godvik sveiste en felg for min bror i sommer, så han er i drift :-) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet Oktober 29, 2016 Link til butikken? For oss som ikke er fra Bergen så sier ikke "han i Godvik" så mye 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet Oktober 29, 2016 http://jensenmetall.no/metall-design/ Sent fra min FRD-L09 via Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#13 Skrevet Januar 27, 2017 Flere som tydligvis driver med felgretting nå: http://www.fana-bilskade.no/felgreparasjon 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...