#1 Skrevet Oktober 8, 2016 Hei alle sammen! Jeg sitter nå som lokallagsleder for Nordland, og har både skiltplater og stickers tilgjengelig :-) Kan nås på tlf: 977 29 331 Om dere skulle lure på noe, kontakt meg på telefon eller facebook. Lokallagsgruppe på Facebook: VACN - Avdeling Nordland Med vennlig VAG hilsen Børge Pettersen 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 17, 2016 Deilig! Har hatt lyst å gjøre dette i flere år - Flott at du tok steget jeg aldri orket.. Håper dette kan bli noe utav Jeg stiller alene på VACN Våler årlig - Dere er hjertelig velkommen til roadtrip på sommeren! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet November 17, 2016 VACN Våler blir det nok fra og med neste år Det som også kan røpes allerede nå er at det mulig blir årlige treff på ACR også, om oppmøte blir bra, og folk er positive 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...