#1 Skrevet Oktober 11, 2016 Vi har noen nyere Transportere på jobb med garanti i 3-4 år ennå Hvordan er det med garantien vis vi velger å ta Servicen andre plasser er en del penger å spare. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 11, 2016 Man kan fritt velge et annet verksted uten å miste garanti: http://www.dinside.no/motor/du-kan-trygt-velge-et-annet-verksted/61316287 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 11, 2016 Synd Møller ikke klarer å være konkuransedyktig på pris på Service eg kunne godt brukt de , men ikke eg som sitter på pengekassen. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 11, 2016 Har du prøvd å konfrontert Møller med prisene til alternativet? Min erfaring er da at Møller tilpasser prisen sin deretter. En annen fordel med merkeverksted, er at fabrikkutbedringer og sjekkpunkter er kjente og utføres. Det gjør de ikke på andre verksteder (kikket på en Touran nylig som aldri hadde vært på merkeverksted. Alle dysene skulle ha vært byttet på fabrikkgaranti, men nå var bilen over 5 år og eier stod der uten rettigheter) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...