Anbefalte innlegg

Vuderer å selge Golf GTI`en som jeg har hatt i 5 gode og vonde år. Det har vært 5 år med mye med og motgang,bilen er blitt totalrenovert,alt av karosseri deler som har vært rust på er blitt byttet med nytt,sandblåst og syregrunnet,stort sett alt av deler på bilen er nytt fra understell,bremser,pakninger og lister.Motoren er en 2.0L med portet topp og kvassere kam og justerbart kamdrev,TA Technix grenerør og Supersprint eksos,original motor medfølger,motoren er ikke justert og den er tungstartet på kald motor,girkassen er fra Golf GTI 16V med quaife diff,skivebremser bak og G60 bremser foran med slissede skiver. Prisen jeg ønsker eller har sett for meg for bilen er 130.000 kr for det er en pris som ikke er diskuterbar og hvis det er noen som synest dette er feil pris etc så ikke kast bort tiden din eller min med kommentarer.Byggetråd av bilen ligger på forumet så der kan hele prosessen sees. Kan nåes på Tlf Nr 95192354 ved interesse.

DSC_0024.jpg

DSC_0025.jpgDSC_0031.jpgDSC_0020.jpgDSC_0010.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.