#1 Skrevet Oktober 13, 2016 Sliter med røyk på tomgang blant andre småirritasjoner på min 3.0 Touareg. Det er en relativt vanlig sak med slitte injectorer på disse så jeg har gått inn å sett på adapsjonsverdiene i vcds. De ser ut som følger: 18:23:03 Group 072: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 1 -22.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 -14.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 -16.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 18:23:03 Group 073: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 2 -58.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 -26.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 -18.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 18:23:03 Group 074: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 3 -34.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 -4.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 18:24:48 Group 075: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 4 -2.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 0.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 2.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 18:24:48 Group 076: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 5 -16.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 -10.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 -6.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 18:24:48 Group 077: Zero Quantity Calibration (ZQC) Cylinder 6 -22.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 1 -16.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 2 -12.0 ms Cyl. 1 Activation Calibr. Pressure 3 Som man ser er det ganske stor forskjell på de forskjellige dysene, men er det noen som kan noe om dette og kan fortelle meg hva dette egentlig betyr ? Jeg kommer til å bytte alle dysene, men er likevel nysgjerrig. Mvh. Jan Brede 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...