#1 Skrevet Oktober 13, 2016 Heisann! Siden vi nå går mørke tiden i møte, så tenkte jeg å gå til innkjøp av Hella Comet 200 Xenon til min Audi A4 2012 B8. Noen som har erfaring med montering av disse? Unngå å knekke deler av grillen for å få kontakten gjennom. Om jeg skulle ønske å ta av lysene i ettertid, så vil jeg unngå av deler av grillen er knekt. Kanskje det lar seg gjøre å knekke kanten å bare bøye den, slik at kontakten sklir igjennom, om dere skjønner Om noen har erfaring med dette, så gjerne gi beskjed Mvh Thomas Gåsvær 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 13, 2016 Her er bilde av ballasten til comet 200 xenon. Noen som har denne lykten som kan fortelle om den ledningen kan frakobles ballasen for å kunne stikke den igjennom grillen? Kontaken er for stor Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 13, 2016 Den kan ikkje koblast ifra nei på caddyen jeg hadde måtte jeg ta litt utav grillen for å få de gjenom, men på passaten jeg har nå trer jeg de akkurat gjennom Veldig fornøyd med lyset fra de hvertfall! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 13, 2016 Du er sikkert avhengig av støttestag for å unngå vibrasjoner, så da må det vel borres i grillen uansett? Veit ikke hva slags grill du har og hva det koster til din bil, men en vinter- og sommergrill er et alternativ - har det på min egen bil:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 13, 2016 Mye jobb å skifte grill? hva ligger en orginalgrill i pris til en 2012 modell B8? Sent from my iPhone using Tapatalk 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...