Comet 200 Xenon montering Audi B8

Anbefalte innlegg

Heisann!

Siden vi nå går mørke tiden i møte, så tenkte jeg å gå til innkjøp av Hella Comet 200 Xenon til min Audi A4 2012 B8.

Noen som har erfaring med montering av disse? Unngå å knekke deler av grillen for å få kontakten gjennom. Om jeg skulle ønske å ta av lysene i ettertid, så vil jeg unngå av deler av grillen er knekt. Kanskje det lar seg gjøre å knekke kanten å bare bøye den, slik at kontakten sklir igjennom, om dere skjønner ;)

Om noen har erfaring med dette, så gjerne gi beskjed :D

Mvh

Thomas Gåsvær

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

4992f921f196ef1d61c78ddeb91d427a.png

Her er bilde av ballasten til comet 200 xenon. Noen som har denne lykten som kan fortelle om den ledningen kan frakobles ballasen for å kunne stikke den igjennom grillen? Kontaken er for stor :(

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den kan ikkje koblast ifra nei :o på caddyen jeg hadde måtte jeg ta litt utav grillen for å få de gjenom, men på passaten jeg har nå trer jeg de akkurat gjennom :) Veldig fornøyd med lyset fra de hvertfall! : rock :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du er sikkert avhengig av støttestag for å unngå vibrasjoner, så da må det vel borres i grillen uansett? Veit ikke hva slags grill du har og hva det koster til din bil, men en vinter- og sommergrill er et alternativ - har det på min egen bil:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye jobb å skifte grill? hva ligger en orginalgrill i pris til en 2012 modell B8?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.