Audi A6 2.7 biturbo med chippa hjerne vil gå bare på tomgang

Anbefalte innlegg

Hei. Har kjøpt meg en hiddenhjerne med chipper til min A6 2.7 biturbo. Startsperre/immobliser, egt og secondary o2 sensors er fjerna. Bilen starter, men stopper så snart jeg prøver å gi gass. Hva kan det være. I følge selger skulle dette være plug and play. Kan det ha noe med o2 følere å gjøre? Tips tas i mot med stooor takk

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har noe erfaring, meninger om dette?

Han jeg kjøpt hiddenhjernen fra, tror bilen min kan være programmert som manuell, til tross for at det er automat.

Det synes jeg høres veldig rart ut. Er vel en egen hiddenhjerne til automat kassen som "snakker" med hoved hiddenhjernen.

håper noen der ute har tips, ideer til meg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ingen som har noe erfaring, meninger om dette?

Han jeg kjøpt hiddenhjernen fra, tror bilen min kan være programmert som manuell, til tross for at det er automat.

Det synes jeg høres veldig rart ut. Er vel en egen hiddenhjerne til automat kassen som "snakker" med hoved hiddenhjernen.

håper noen der ute har tips, ideer til meg

Som jeg har sagt før, så napp ut denne hjernen, og få noen som har greie på det til å optimalisere bilen din.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem da?

Kan OCT-tuning.no fikse dette for meg?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvem da?

Kan OCT-tuning.no fikse dette for meg?

Ja det kan vi, men da setter du inn igjen original hjerne igjen først slik at vi slipper å begynne på dårlig utgangspunkt.

Vi har dessverre ingen i ditt område, så da må du ta turen sørover.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.