Motor problemer med TT`en...

Anbefalte innlegg

Var ute å kjørte en i dag, bilen funka helt bra og turboen slo inn som den pleier, men så plutselig ville ikke bilen over 4000 og like etter det økte tempraturen vannvittig fort i motoren... hva kan det feile den stakkars bilen min?? den var helt fin igjen etter den hadde stått 45min...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk skal du ha skal sjekke detta! er det bare og slette feil koder eller må det byttes?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mulig den må byttes, dette har vært ett problem på enkelt TT`r ikke noen dyr del å kjøpe heller. Lykke til

 

Vennlig hilsen TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

siden du har såpass peiling på TT så må jeg spørre deg om noe anna også, er det noen andre biler som har samma bremse skivene som TT`en? brodern har kjøpt en med no sykt kast i skivene men gidder ikke kjøpe no dyre greier før bremse oppgadering... alt til TT`en er dyrt så kansje det finnes noe billigere som passer...?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei der er det ikke mye som passer overens på TT`n men A8 og S8 har samme skivene men jeg regner ikke med at dem er billigere. Mange som har A3 A4 o.s.v kjøper TT bremsene for oppgradering.

Ta og sett på nye org skiver du det er det beste før oppgradering. Jeg får mine nye bremser i september 358mm porsche 6 stemplete! da er oppgraderinge min i boks hehe gleeeder meg. Hør med møller hva dem skal ha eller noen som kan skaffe dette billig. Eventulet gå for EBC sine skiver og klosser (fåes billig i England) Men alt kommer jo selvfølgelig ann på hva han skal betale.

 

Vennlig hilsen TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som har adresser til engelske nettbutikker??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå vil den ikke dra over 4000 selv om temp og alt er normalt nå... kan det fortsatt være tempratur sensoren?? skal på ferie med bilen på mandag å må ha den i orden til det....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var den lambada sensoren eller hvordan det nå skrives som hadde tatt kvelden så nå er den akkurat bytta og bilen er klar for turen over til bergen!Blir deilig å fyke over vidda i en bil som endelig går orntlig...:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra du fikk ordnet dette David!! Vi i Bergen lokallag har treff idag 5 juli! Er du i byen så ring meg da.

 

TThomaz

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.