#1 Skrevet Oktober 17, 2016 Hvordan er 1.6 motorene som kommer i A3 8P? Mener å ha hørt noe "dritt" om disse, men klarer ikke finne det.. Hvordan er A3 8p generelt? Spør for min lillsøster som skal ha seg ny bil med liten motor.. Og jeg orker ikke å bli den som må skru på dette hele tiden 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet Oktober 17, 2016 8P er egentlig helt kurrant bil. Det går stort sett i slitedeler som bremser bak/calippere og diverse fjærer/stag. Hvis det er mulig ville jeg prøvd å styre unna 1,6. Er ikke helt krise, men det er jo en grunn til at de var så billigere i forhold til resten Skikkelig budsjettmotor. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet Oktober 17, 2016 Sett bort fra at det ikke er veldig spreke saker - er ikke 1,6 8V 102hk ganske solide motorer med lite problemer? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet Oktober 18, 2016 Det er hvertfall mitt inntrykk da jeg vurderte Golf 5/A3 Sportback. Er jo en fordel for Audi da de andre søstermerkene ofte kjørte 1.6 16V. Der ble vel toppene skakke. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet Oktober 18, 2016 Så bra Er klar over at det ikke akkurat er noen rakett, men det behøver heller ikke noen som har null interesse for bil Noe ekstra som burde passes på? Når skal regreim byttes på disse? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet Oktober 20, 2016 Kompis hadde slik 3-dørs, og det fungerte helt greit. Mangler vel litt for å virkelig skli på motorvei, men unngår man store felger og brede dekk er vel mye gjort med eco-dekk tenker jeg. Tror ikke det var noe nevneverdig med den bilen. De fleste vil jo ha SB, så om hun klarer seg med 3-dørs er det jo snillere pris. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet November 16, 2016 Glemte å oppdatere her, men det ble A3 på henne! Bilen som ble kjøpt virka veldig hel og pen. Motoren virka helt OK til bykjøring og småkjøring. Så til søster'n så er nok dette helt knall. (For meg så ble det jo litt lite da...) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet November 16, 2016 Får prakke på henne litt Eibach og sånn da (og medlemsskap i julegave?) - mer sikker kjøring vet du! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...